* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia |
Szkolenia | |
Czas pracy kierowcówINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktualnymi przepisami dotyczącymi czasu pracy kierowców. Termin: 2024-06-11 - 2024-06-11 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) |
Mądry szef szkoli swoich pracowników2008-11-26 14:40:04Już niedługo to stwierdzenie może stać się jeszcze bardziej oczywiste i powszechne, ponieważ okazuje się, że kryzys gospodarczy dotknie także Polskę. |
|
Szkolenie i wypoczynek – czemu nie.2008-09-18 15:53:09Jeszcze do niedawna firmy szkoleniowe oferowały kursy organizowane w godzinach popołudniowych, często w weekendy, a wszytko po to, aby czas szkolenia nie kolidował z czasem pracy zawodowej. |
|
Korzyści szkoleń internetowych - szkolenia e-learning2008-09-05 13:08:34Wszyscy chyba zgodzą się ze stwierdzeniem, że udział w szkoleniu jest jedną z najlepszych form pozyskiwania wiedzy i nauki. W przeciwieństwie do akademickich wykładów, prowadzone są przez osoby mające często doświadczenie i praktykę, przedstawione są w ciekawszy i bardziej interaktywny sposób. Dodatkowo są o wiele bardziej efektywne ze względu na swą formę chociażby od książek. |
|
„Odchodzę do konkurencji”2008-07-01 15:04:53„Odchodzę do konkurencji” – to zdanie to senny koszmar właścicieli małych i średnich firm w ostatnim czasie. |
|
Dotacje unijne na przystosowanie obiektów zabytkowych do funkcji hotelarskich2008-02-29 11:59:56W dniu 18 marca 2008 roku w Krakowie odbędzie się szkolenie na temat zasad ubiegania się o dofinansowanie inwestycji hotelarskich |
Szkolenia EFS szkolenia unijne Kamień Śląski
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.